Subject: Millal teostatakse? riigihange - Riigitee nr 19252 Kaansoo – Tori km 0,032-2,1 tolmuvaba katte ehitamine
From: Raiko Gustavson <[email-masked]>
To: Transpordiameti klienditugi <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 15:31:54 +0300

Transpordiamet,

Tere,

Sooviksin täpsemat teavet millal seda riigihankega kavandatud teetööd 
teostatakse? - "Riigitee nr 19252 Kaansoo – Tori km 0,032-2,1 tolmuvaba 
katte ehitamine "

Viitenumber: 288569

https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/8217984/procurers

Lepingu juures on täitmise tähtaeg: 27.04.2025 - kuid praeguseni seda 
teed tolmuvabaks ei ole ehitatud.

Minu kinnistud asuvad selle teelõigu ääres ning see teave on abiks minu 
enda tegevuste planeerimisel.

-- 
Lugupidamisega,

Raiko Gustavson
tel: +3725053813
Kaansoo